МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ:
При плащане чрез виртуален ПОС терминал и наложило се възстановяване на сума, то се извършва ЕДИНСТВЕНО по картата, по която е постъпило плащането.
ВНИМАНИЕ: Когато избирате БАНКОВ ПРЕВОД за плащане, моля изчакайте обаждане от наш оператор за потвърждение на окончателната сума, преди да наредите банковото плащане /в случай че имате добавени 8 лв. за закупуване на термо кутия или отстъпка - 5.70 лв. за хладилна опаковка, при поръчка само на стерилизирани буркани/
ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА В СТАРА ЗАГОРА И СТРАНАТА:
ПОРЪЧКА на продукти от Обединени Ферми може да направите ОНЛАЙН през сайта www.obedinenifermi-produkti.bg, чиито собственик и оператор е „Екрос-Г” ЕООД, еднолично дружество с ограничена отговорност, регистрирано в Търговския регистър на Република България с ЕИК 104016259, със седалище и адрес на управление: гр. Велико Търново, булевард "Никола Габровски" №39 Б, с едноличен собственик и управител Антон Стоянов Андронов. „Екрос-Г” ЕООД е притежател на търговска марка Обединени Ферми.
! Цената на стоките е посочена за конкретната разфасофка и е приблизителна, в описанието на всеки продукт е посочена и цената на кг. (без буркани - продават се на брой). Цената е изчислена на средно претеглено тегло при продуктите на килограм и за брой при бурканите. При покупка, разликата ±10% в теглото не се доплаща или възстановява. Цената е крайна, с включени всички данъци и такси. Цената на стоките не включва пощенските и транспортни разходи, свързани с тяхната доставка.
В Стара Загора и страната се доставят всички стоки, описани в нашия сайт и налични към момента на поръчка. Поръчаните стоки се доставят с куриерска фирма Еконт - само на територията на Република България, съгласно правилата на съответната фирма.
Срок на изпълнение на подадените заявки и доставка е от 1 до 4 работни дни от заявка. При тези поръчки се следват правилата и сроковете на Еконт.
За всяка доставка, ще бъдете уведомени един ден предварително, на посоченият от Вас телефон.
Поръчаните стоки се предават на посочения от клиента адрес срещу подпис на клиента или на трето лице, което ги приема и потвърждава тяхното получаване от името на клиента.
В случай че клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или от страна на клиента не бъдат осигурени условия за предаване на стоките в този срок, поръчката се връща на ОБЕДИНЕНИ ФЕРМИ и последната се освобождава от задължението си да достави поръчаните стоки.
В случай, че клиентът заяви желанието си да получи стоките след изтичане на срока за доставка - в случаите по предходната точка, той поема всички разходи по повторната доставка.
Клиентът има право да откаже да получи в момента на доставка поръчаните от него стоки, когато:
След получаване на стоките клиентът има право да иска връщането им, ако по-късно открие недостатъци, които не са могли да бъдат забелязани при обикновен преглед. ОБЕДИНЕНИ ФЕРМИ не носи отговорност, в случай че характеристиките на стоката се отклоняват при неправилно съхранение от страна на Клиента.
В случаите по предходните две точки клиентът може да поиска писмено от ОБЕДИНЕНИ ФЕРМИ доставените му стоки да бъдат заменени със съответстващи на договореното.
При неоснователен отказ за получаване на поръчаните стоки от страна на клиента, той дължи заплащане на разходите за доставката и връщането им. В тези случаи клиентът дължи на ОБЕДИНЕНИ ФЕРМИ обезщетение за претърпените загуби и пропуснатите ползи вследствие на неоснователния отказ.
НАЛИЧНОСТ НА ПРОДУКТИТЕ
Ние се стараем да поддържаме винаги актуално съдържанието на продуктите в нашия сайт. Въпреки това е възможно даден продукт да е с ограничена наличност или да се изчерпа в момента между подаването и обработката на Вашата заявка. В случай, че някой от поръчаните продукти е с изчерпана наличност, наш оператор ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми за най-ранната възможна дата на доставка на този продукт.
РЕКЛАМАЦИИ
Рекламации се приемат до 14 дни от датата на получаване на стоката отразена в документите за предаване от куриера, като това може да стане само ако продукта и опаковката са в не нарушен търговски вид. Цената за връщането на стоката в този случай е за сметка на клиента.
Ако по някаква причина стоката е предадена на клиента с повредена опаковка или по друга основателна причина, замяната или връщането на стоката се осъществява за наша сметка.
Изключения – рекламации не се приемат за доставка на стоки, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики.
Съгласно законното право, при връщане на продукта, възстановяването на стойността ще бъде осъществено в рамките до 30 (тридесет) дни от връщането.